Towarzystwo Przyjaciół Dzieci w Morągu zatrudni w Środowiskowym Domu Samopomocy w Morągu pracownika na stanowisku:
opiekun/ opiekun medyczny
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie lub policealna szkoła odpowiedniej specjalności umożliwiająca wykonanie zadań na stanowisku pracy,
- Co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
5.Umiejętność organizacji pracy własnej, incjatywa w działaniu, łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych.
Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
- Opieka i wsparcie indywidualne, skierowane do dorosych osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną w czasie pobytu w ŚDS,
- Uczestnictwo w zespole wspierająco-aktywizującym,
- Realizowanie indywidualnych planów postępowania wspierająco – aktywizujących ustalonych dla uczestników zajęć,
- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami formalnymi i merytorycznymi,
- Opieka nad uczestnikami w czasie ich transpotu.
Oferujemy:
- Pracę w wymiarze 1 etatu na umowę o pracę,
- Możliwość stałej współpracy, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Curriculum Vitae
Do dokumentów aplikacyjnych prosimy o dopisanie klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
Miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Osobiście – w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Morągu ul. Szkolna 12 lub na maila: kierowniksdsmorag@gmail.com
Bliższych inforamcji udziela kierownik ŚDS Małgorzata Kwiatkowska tel. 694 633 831